Önskemål gällande bostad

Var registrerar jag in mina önskemål t ex balkong , ej nybyggnation osv?

Bästa hälsningar Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Efter inloggning på mina sidor kan du skapa prenumerationer för objekt som passar dina önskemål. Då får du information via den e-post du har angett på mina sidor när objekt som matchar dina önskemål finns tillgängliga för intresseanmälan på vår webbplats. Här kan du läsa mer om det.

    Gör så här för att ställa in prenumerationer
    Klicka på "Lägenhet" i boxen "Min köstatus" på mina sidor.
    En ny sida öppnas, där väljer du område med mera. Däremot går det inte att välja balkong eller nyproduktion eller ej. Den informationen framgår när lediga objekt visas på webbplatsen, dvs. här.

    Hälsningar
    Thommy Kommunikatör