Ombyggnad av kök?

Fick ett meddelande ang ombyggnad av kök på Klapphällstigen i Råneå.
Vad kommer ni att bygga om? Ang diskmaskin, får vi det i våra lägenheter.
Är det ett stort projekt?

Kommentarer

  • Hej Ann-Katrin.

    Frågor kring projektet på Klapphällstigen i Råneå besvaras av projektledare Olov Modig.

    Du kan nå honom via vår växel på telefonnummer 0920-23 67 00 alternativt via e-post olov.modig@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo