Nycklar

Hej! Ni var och bytte lås i min dörr då det var trasigt. Jag fick en nyckel och informationen att jag kan hämta en till hos er inne i stan.

Hur fungerar det? Måste jag boka tid? Behöver en reservnyckel då jag ska få besök.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Markus!

    För att besöka kundmottagningen på Köpmangatan 27 behöver du ringa 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, och boka tid för ditt besök.

    Hälsningar
    Lulebo