Nyckel inlåst i tvättstuga?

Hejsan!
Har råkat låsa in min tagg inne i tvättstugan. Finns det någon jag kan kontakta som har nyckel in via dörren 😀

Kommentarer

  • Hej Oscar

    För detta behöver du kontakta vår felanmälan.
    Se nedan länk:
    Information Lulebos felanmälan

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Om det är så att man låst in sin nyckel efter tiden som man kan ringa Felanmälan och man inte hittar journumret, vad gör man då?
  • Hej Casper.

    Om du behöver nå Felanmälan efter kontorstid, så ringer du ordinarie telefonnummer, dvs. 0920-23 67 40.
    Telefonsvaret kommer då att hänvisa till journummer.

    Via denna länk kan du läsa mer om detta:
    Lulebos Felanmälan

    Många hälsningar från oss på Lulebo