Nya lägenhetsköer, hittar inte lägenhetskön?

Hej! Jag kan inte hitta ”lägenhetskön” som de står att man ska klicka på för att ställa in sina personliga önskemål gällande bostadsområden, lägenhetsstorlek med mera. /Therese

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Om du har stått i lägenhetskö hos Bostad Luleå och har betalat köavgift på 250 kr för år 2020 till Bostad Luleå kan du flytta med dig din sparade kötid till Lulebos nya lägenhetsköer.

    Så här gör du:
    1. Logga in på mina sidor på lulebo.se, klicka här.
    2. Klicka på fliken "Lägenhetskö" i menyn som visas till vänster på sidan om du använder en dator.

    Använder du mobil eller padda?
    Efter inloggning: Klicka på de tre strecken på den gröna fliken "Meny" överst på sidan.

    , klicka därefter på plustecknet på "Mina sidor" som du ser nederst på sidan.
    Då ser du "Lägenhetskö" med flera köer.

    3. Fyll i:
    - de obligatoriska fälten
    - ställ in dina önskemål gällande lägenheter
    - bocka för att du samtycker till personuppgiftsbehandling
    - bocka för om du vill ha prenumeration som matcher dina önskemål - klicka på Spara.
    4. Dina köpoäng visas under ”Min köstatus” på mina sidor.

    Tips! Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.

    De som inte har betalat köavgift till Bostad Luleå har inte någon kötid för lägenheter att hämta. Dessa personer är självklart välkomna att nyregistrera sig i Lulebos lägenhetsköer och börja samla köpoäng från och med dag 1.

    På vår hemsida finns ytterligare information, klicka här för att läsa mer.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo