Nya lägenheter och djur

Hej

Jag har en fråga angående om det är okej att ha djur i era lägenheter kring Professorsvägen och Docentvägen?

Dessutom undrar jag om det är på gång nya lägenheter kring det området som kommer ut snart? Alltså som har registrerats hos er men inte kommit ut på hemsidan

Ha en fortsatt bra dag
Emilia

Kommentarer

  • Hej Emilia!

    Det är tillåtet att ha husdjur i våra omöblerade lägenheter. Det är alltså inte tillåtet i möblerade studentbostäder.

    Tips! Skapa prenumerationer som passar dina önskemål
    Alla våra lediga lägenheter visas på vår webb, dvs. här.

    Vill du få en e-postavisering när ett ledigt objekt som matcher dina önskemål finns tillgänglig för intresseanmälan tipsar vi om att du efter inloggning på mina sidor kan skapa prenumerationer för tillgängliga objekt. Då får du information via den e-post du har angett när objekt som matchar dina önskemål finns tillgängliga för intresseanmälan på vår webbplats. Här kan du läsa mer om det.

    Gör så här för att ställa in prenumerationer
    Klicka på "Lägenhet" i boxen "Min köstatus" på mina sidor. En ny sida öppnas, där väljer du område med mera. Kom ihåg att klicka i "Ja" i fältet "Prenumeration som matchar dina önskemål?"

    Har du fler frågor om lediga lägenheter är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen, tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Thommy Kommunikatör