Ny hyra Professorsvägen?

Det pågår för tillfället renoveringar etapp 3 på Professorsvägen 172-340. Om jag skulle flytta till en av dessa lägenheter (som ännu inte är renoverade), hur mycket skulle hyran sedan öka efter att renoveringen är färdig?

Kommentarer

  • Hej

    För information, och kontaktuppgifter om renoveringen av Professorsvägen vänligen läs från vår hemsida vi följande länk: Renovering av Professorsvägen

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare