Nätavgift?

Hur hög är nätavgiften som ingår i hyran för 100 Mbit internet?

Kommentarer

  • Hej Monica.

    Internet är sedan länge standard i alla Lulebolägenheter. Lulebos internetleverans som ingår i hyran består av två delar:

    1. Lunets nättjänst, som är öppet för olika leverantörers distribution av internet via stadsnätet.
    2. Lulebos internettjänst, som levereras av Bredband2 och som ger en uppkopplingshastighet på upp till 100 Mbit i båda riktningarna.
    Inga extra avgifter tillkommer för hyresgäster som väljer att använda denna tjänst.
    Vill du läsa mer om detta kan du gå in via denna länk

    Många hälsningar från oss på Lulebo