Sopning grus Västra Brogatan?

När ska ni börja sopa upp gruset kring Västra Brogatan?
Mycket grus på hela området.
Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas.

    Den årliga vårstädningen med maskiner i våra bostadsområden är påbörjad. Sopning och sandupptagning sker i flera steg och avslutas med finsopning och upptag på gräsytor och krattning av gräsmattor och rabatter. Sist av allt ställs gårdens eventuella utemöbler fram.

    Vi kan tyvärr inte säga när exakt detta påbörjas på Västra Brogatan. Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi att du kontaktar bovärden i ditt områden. Via denna länk hittar du kontaktuppgifter till bovärden i ditt område: Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra