När ska jag börja intresseanmäla mig för studentlägenheter?

Hej! Vet inte om detta är rätt plats att fråga på men jag testar. Jag planerar att söka till Luleås tekniska universitet och därmed börja Hösten 2021. När ska jag intresseanmäla mig för studentlägenheter? Eftersom jag får besked i mitten på juli, ska jag börja söka då och vad skulle hända om jag kommer in men inte har hittat en studentlägenhet?

Kommentarer

  • Hej Hanna!

    Du kan redan nu ställa dig i vår avgiftsfria studentlägenhetskö och lägenhetskö och börja spara köpoäng genom att registrera dig på vår webbplats.

    För att sedan anmäla intresse för lediga studentlägenheter krävs dock att du har fått ditt antagningsbesked från Luleå tekniska universitet.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, telefontid 9-12, eller via e-post.

    Hälsningar
    Lulebo