Förändra i lägenhet?

Hej, Lulebo

Jag undrar, jag ska inom närvarande tid flytta in i en av era lägenheter, förhoppningsvis. Och jag undrar vad som är tillåtet att ändra och göra för egen hand i en hyreslägenhet hos Lulebo? Ex. byta elen, armaturer, byta spis, skaffa torktumlare, tapetsera m.m.

Kommentarer

  • Hej Mattias.

    För att få svar på dina frågeställningar behöver du kontakta din blivande bovärd.
    Via nedanstående länk hittar du kontaktuppgifter till bovärd i respektive område:
    Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo