Pris motorvärmarplats?

Hej,
Jag bor på Rektorsgatan och min fråga är vad en parkeringsplats kostar med motorvärmare.

Kommentarer

  • Hej Mats.

    En bilplats med motorvärmarstyrning på Rektorsgatan kostar idag 450 kr/månad.
    Fr.o.m. 1 Januari 2023 höjs priset på samtliga av våra parkeringsplatser. Platserna på Rektorsgatan kommer då att kosta 459 kr/månad.

    När du gör intresseanmälan på en bilplats framgår alltid pris, datum för tillgänglighet m. m.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Pris kontinuerlig ström till motorvärmaren Östergatan Luleå?
  • Hej Per-Anders.

    Priset på kontinuerlig ström är 450 kr/månad.
    Om du önskar beställa kontinuerlig ström på din parkeringsplats kontaktar du vårt Kundcenter via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo