Motorvärmare?

Min motorvärmare kan vara påslagen andra tider än jag har förinställt på. Hoppas ju inte det är jag som får betala för den elen?! Imorse t.ex. var den på när jag åkte en timme senare än jag hade ställt in den på och dessutom var det plusgrader ute så kändes jätte onödigt då elen är så dyr.

Kommentarer

  • Hej Maria.

    Om din motorvärmare var igång trots att du inte har ställt in detta, så kan det ev. vara något fel på motorvärmarstolpen. Du behöver därför kontakta vår Felanmälan. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.
    Det går också bra att göra en webbfelan när du har loggat in på Mina Sidor.

    Många hälsningar från oss på Lulebo