Jag kan inte boka motorvärmare eller tvättid?

Varför kommer jag inte in på min motorvärmare och att boka tvättid..?

Kommentarer

  • Hej Sarah!

    För närvarande har vi driftstörningar i appen som påverkar bokning av tvättstugor och styrning av motorvärmare, felsökning pågår. Under tiden kan du gå via portal.lulebo.se för att göra dina bokningar och för att styra din motorvärmare.

    Vi ber om överseende och beklagar eventuella besvär som detta orsakar.

    Vänliga hälsningar Lulebo
    Lulebo
  • Går inte eftersom jag har tyckt på glömt lösenord eftersom jag inte kom in och inte fått nå nytt lösenord på mejlen och har gått 2-3 timmar ...
  • Hej!

    Återställningslänk för återställning av lösenord skickas till e-postadressen du har registrerat på mina sidor. Notera att länken är giltig 30 minuter från att du har begärt nytt lösenord. Kontrollera skräpposten i din inkorg, finns mejlet inte där är du välkommen att kontakta Kundcenter för att få hjälp med nytt lösenord. Kundcenter nås på tel. 0920-23 67 30, vardagar 9-11, eller via e-post kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo