Varför kan jag inte styra motorvärmaren i appen?

Hej
Jag har en parkering, men den finns inte med i appen, så jag kan inte styra den via den. Varför?

Jag måste nu gå en massa omvägar för att komma till nån sida för att styra den?
Borde väl ligga på samma ställe som där man kan boka tvättstuga och bastu?

Kommentarer

  • Hej Carolina!

    Har du testat att följa de råd vi ger på den här webbsidan?
    Om inte föreslår vi att du börjar med att logga ut och in inne i appen.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!

    Kan inte styra mina tider i min motorvärmarstolpe, säger att det pågår en uppdatering?
  • Hej Ulla!

    Det beror på att det utfördes en uppdatering som gjorde att det inte gick att boka tider per telefon då. Det var ett kort uppehåll och det fungerar nu.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!
    Kan inte styra min parkeringstople I appen och Hur ska jag starta min motorvärmare?
    Ando//

  • Hej Andebrhan!

    Har du testat att följa de råd vi ger i den här tråden och som du hittar på den här webbsidan?

    Om inte föreslår vi att du börjar med att göra det.

    Hoppas det hjälper och att du kan styra dina motorvärmartider.

    Hälsningar
    Lulebo