Möblerade lägenheter?

Hej! Jag söker nu lägenheter och undrar när det står att lägenheten är möblerad om det på något vis går att få den omöblerad, alt. flytta möblerna till ett förråd el. dylikt?
Mvh Emina

Kommentarer

  • Hej Emina!

    Nej, du kan inte välja att lägenheten ska vara omöblerad. Men vill du ha dina egna möbler i en möblerad lägenhet ansvarar du själv för förvaring av Lulebos möblemang tills dess att du väljer att flytta. I samband med flytten ansvarar du för att möblemanget återställs.

    Har du fler frågor om möblerade lägenheter är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo