Möblerad studentlägenhet

Hej,
Vilka exakta möbler ingår i en möblerad studentlägenhet samt vad ingår i kokvrå/köket?

Kommentarer

  • Hej Caroline!

    På vår webb finns en video som visar exempel på hur möbleringen ser ut i en studentlägenhet på Vänortsvägen 5, 7 och 9. Klicka här för att se videon.

    Har du fler frågor om studentlägenheter är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo