Varför fungerar inte mitt lösenord?

Det lösenordet jag alltid har haft fungerar ej, varför?

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Menar du lösenordet till Mina sidor eller...?
    Igår hade vi driftstörningar både på vår hemsida och i vår app - kan det vara det som du upplevde? Idag ska allt fungera precis som vanligt igen. Prova gärna och hör av dig igen om det inte fungerar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef
  • Jo det var till mina sidor, kommer dock fortfarande inte in på mina sidor.
  • Hej,

    Om du fortfarande inte kommer in med ditt lösenord (prova en gång till är du snäll :-) så kan du beställa ett nytt lösenord genom att klicka på länken "Glömt ditt lösenord?". Det nya lösenordet skickas till den e-postadress du har registrerat. När du har loggat in kan du byta lösenord igen och välja något som passar dig!

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef