Minderåriga?

Min dotter fyller 18 år i september och behöver söka lägenhet. Hon har samlat poäng hos er men nu när hon försöker ställa sej i kö får hon inte det! Hur löser vi det? Kan poängen flyttas över till mej som förälder och jag söker för henne?
Mvh EvaLotta

Kommentarer

  • Hej EvaLotta!

    För att registrera sig i Lulebos köer behöver personen ha fyllt 15 år.

    Alla som registrerat sig får en köpoäng per dag från och med registreringsdatum. Köpoängen är personlig och kan inte överlåtas till någon annan, till exempel från förälder till barn.

    På vår webbplats finns mer information, klicka här för att läsa mer.

    Har du fler frågor kring det här är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, telefontid: vardagar 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo