Har glömt lösenordet till mina sidor och bytt e-postadress, får inget nytt lösenord, vad gör jag?

Hej!
Har stått i kö hos er för många år sedan. Ville nu registrera mig igen men det går inte. Kan inte skapa ny registrering då den säger jag redan finns i systemet och mitt gamla lösen minns jag ej. Den mailadress som jag använde då finns inte kvar. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej Sandra!

    För att få hjälp med det här är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo