Mina sidor försvann

Hej! Jag skulle plocka bort min kötid för p-plats och blev automatiskt utloggad och nu kan jag inte logga in igen med mina uppgifter. Inte försvann väl hela mitt konto och mina köpoäng för lägenhet bara för att man väljer att säga bort intresseanmälan för p-plats? Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Sara!

    För att möjligen få hjälp med det här är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo