Mina Sidor

Hej,
ni har meddelat i mejjlet den 11 oktober bl.a.:
"Från och med tisdag morgon den 18 oktober är Lulebos hemsida och uthyrningsprocess tillgänglig igen. Hyresgäster kan också boka tvättstuga och bastu samt styra sina motorvärmarstolpar via Mina sidor."

Kan ni förklara närmare vars i Mina Sidor jag ska kunna boka bastu/tvättstuga? Det gäller Kompanivägen.

Tack och mvh Lukas

Kommentarer

  • Hej Lukas

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När du loggar in ser du följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar du på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer du vad du önskar boka.

    För att styra motorvärmaren klickar du på länken "Motorvärmarstyrning" som finns nederst i rutan för bilplats på Mina sidor.

    Hälsningar Lulebo

    Ulrika Kundmottagare