Mina köpoäng?

Hej
Jag har sparat köpoäng ganska länge men jag använde en annan E-mailadress och telefonnummer när jag registrerade första gången men nu kommer jag inte åt mina poäng jag har sparat i lulebo så hur ska jag göra för att få se mina köpoäng. Mvh:Dick

Kommentarer

  • Hej Dick

    Om det är så att du har ändrat mailadress och inte kommer åt "Mina Sidor" på www.lulebo.se kontakta då vår lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236720 vardagar mellan klockan 9.00-12.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare