Min köpoäng stämmer inte

Hej,

Ni skrev att alla köpoäng skulle flyttas från Bostad Luleå men ändå står det att jag är registrerad 2020/09 hos er när jag var registrerad 2019/09 hos Bostad Luleå. Har även betalat årsavgiften innan flyttningen gjordes.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Sivan!

    Föreslår att du kontaktar vår kösupport, de nås på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!
    Jag har missat att logga in under 2021, vilket gör att jag inte är registrerad hos er . Tappar jag nu alla mina poäng? Eller går det att återaktivera min användare och på så sätt få tillbaka mina poäng/kötid?
  • Hej Petra

    Ring vår lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236720 vardagar mellan klockan 9-12 så får vi kolla hur det ser ut.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare