Mejl om att logga in på sitt konto

Jag får varje dag mejl om att jag måste logga in för att inte förlora min köplats. Har loggat in flera gånger senaste veckorna men mejlen fortsätter komma. Vad behöver jag göra?

Anna

Kommentarer

  • Hej,

    Oftast beror det på att man även registrerat sin mejladress på andra personers konton som inte är uppdaterade. tex familjemedlemmar eller någon annan man hjälper, då får du påminnelser för alla konton.
    Kontrollera om du gjort det och om du är osäker kan du kontakta Lulebos lägenhetsförmedling på telefon 0920 236720 så får du hjälp där.

    Hälsningar från oss på Lulebo
    Ida