Medsökande

Min partner har nyss fått lägenhet hos er, och jag förstår att det är han som kommer stå på kontraktet. Men vi ska bli sambos och på ihop, hur blir jag skriven på lägenheten? Hur får jag mitt namn på dörren? Tacksam för hjälp!
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa!

    Lulebo använder inte funktionen medsökande eftersom varje person som står som sökande själv måste registrera sig i kön och personligen godkänna att vi får hantera dennes personuppgifter.

    Ska två personer stå på ett hyresavtal hos Lulebo måste båda ha en egen sida med egen kötid, därför måste båda registrera sig. Lulebos kö är avgiftsfri och varje enskild person ska själv godkänna att vi får behandla deras uppgifter och ställa sig i kön.

    På vår webbplats finns ytterligare information, klicka här för att läsa mer.

    Har du fler frågor om det här är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller skicka e-post till: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Vänliga hälsningar

    Lulebo