Max antal ansökningar

När man blivit erbjuden en lägenhet men tex hamnar på plats 8 och då tackar nej. Varför kan man då ändå inte söka andra lägenheter? Finns lägenheter ute vi gärna söker istället men inte kan nu för att det står att jag har 3 aktuella intresseanmälningar. Man måste ju få kunna söka andra om man tackar nej på sitt erbjudande. Och om man inte får erbjudande om visning, då tas väl sin intresseanmälning bort så man kan söka ytterligare en? Så man inte har kvar 3st trots att man inte blivit erbjuden visning?

Kommentarer

  • Hej Edvin!

    Så länge ett objekt är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort dina aktuella intresseanmälningar om du hittar objekt som är mer intressanta.

    Om objektet inte längre är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort din intresseanmälan för detta objekt under förutsättning att du har plats nio (9) eller längre ner på listan över intressenter och inte har fått ett visningserbjudande.

    De intresseanmälningar du har gjort tas automatiskt bort när ett hyreskontrakt för det aktuella objektet har tecknats med en annan intressent.

    Här kan du läsa mer om intresseanmälningar.

    Har du fler frågor gällande intresseanmälningar är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen, tel. 0920- 23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo