Mått på rum i lägenheten?

Hej!
Jag ska flytta till en annan lägenhet i maj och jag undrar om det finns någonstans man kan se måtten på de olika rummen? T ex vill jag gärna kunna beställa en soffa i tid och då behöver jag ju veta vad som får plats. Jag har sett att det en bit ner på bilden på planlösningen finns ett litet streck med något slags mått på, men hur exakt är den?

Kommentarer

  • Hej Maria!

    För att få reda på måtten ber vi dig kontakta bovärden för det bostadsområde du ska flytta till. På vår hemsida finns kontaktuppgifter, se här.

    Om du har kvar kontaktuppgifter till avflyttande hyresgäst kanske du kan få svar på din fråga av den som flyttar ut.

    Hälsningar
    Lulebo