Mariebergsvägen

Hej!
Har tidigare bott på mariebergsvägen men flyttade pga studier. Ser nu att de sällan läggs ut att hyra. Jag trivdes i området och undrar, är det mestadels direktbokning de läggs ut eller kösystem?

Frågar om en ska vara på hugget på morgonen med direktbokning.
Mvh Elin
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin

    Eftersom vi renoverar lägenheterna på Mariebergsvägen kommer de lediga att släppas ut för bokning först då renoveringen är färdig.
    Då kommer de att släppas ut för intresseanmälan på vår hemsida och du får söka med din kötid.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Finns det preliminär tid när lägenheterna är färdigrenoverade?
    Elin
  • Hej Elin

    På vår hemsida går det att läsa när renoveringen är planerad.
    Länk från vår hemsida finns här: info renovering av Marieberg

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare