Målning inuti i aldrig målade garderober?

Kan jag själv kosta på en målarburk med vit färg och måla inuti garderober eller skall det sökas via HLU?
Mvh Inga-Britt
Nybliven hyresgäst hos Lulebo.

Kommentarer

  • Hej Inga-Britt

    För frågor som rör renovering av din lägenhet vänligen kontakta din bovärd.
    Via länk nedan finner du kontaktuppgift:
    bovärd

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare
  • Bovärden har semester till 18/7 och jag vill börja packa upp saker så jag kan börja flytta in. Jag vill bara veta om jag gör något olämpligt ur Lulebos sida om jag tar ett eget initiativ och målar med vit färg i garderoberna som består av omålad masonit på insidan
    och kostar på det själv.
    Mvh Inga-Britt
  • Hej Inga-Britt

    Om inte bovärden finns på plats kan du kontakta förvaltaren för området, eller annan bovärd.
    Se länk nedan:
    Kontakt förvaltningen.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare