Luleboappen - varför har ni tagit bort den?

Varför har ni tagit bort luleboappen?
Och dessutom ersatt den med ett jättedåligt helt ologiskt bokningssystem?
Gör en särskild flik i menyn där man kan boka motorvärmare, bastu och tvättstuga smidigt.
Jag hoppas ni fixar detta snarast.

Kommentarer

  • Hej Mikaela!

    Orsaken till att Lulebos app har stängts ner är att den använde sig av en egen lösning för inloggning som utvecklades långt tidigare. Därefter har övriga leverantörer anpassat sig till dess lösning. I och med att Lulebo var tvungen att göra en stor uppgradering av två IT-system slutade leverantörerna stödja denna lösning och därmed slutade appen att fungera.

    Lulebo hade då som enda val att starta med att nyttja de befintliga integrationer för webbokning som finns mellan affärssystemet och bokningssystemet för tvättstugor och bastu. Det är anledningen till att våra hyresgäster idag endast når bokningssystemen för motorvärmarstyrning och bokning av tvättstuga och bastu efter inloggning på Mina sidor.

    På vår webb finns svar på de mest förekommande frågor efter vår uppdatering av våra IT-system - läs mer här.

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo