Lulebo appen?

Lulebo appen "Fel vid hämtning ............." fungerar inte.

Kommentarer

  • Hej Alf.

    Luleboappen finns inte kvar längre, vilket är anledningen till att den inte fungerar för dig.

    Om du t.ex. behöver styra din motorvärmare eller boka tvättstuga, så loggar du in på Mina Sidor för att göra detta.
    Inloggning till Mina Sidor kan ske antingen med lösenord eller med bank-id.

    Många hälsningar från oss på Lulebo