Samma lösenord som till Bostad Luleå?

Kan jag använda samma lösenord som jag har till Bostad Luleå för att logga in på lulebo.se?

Kommentarer

  • Hej Britt-Inger!

    Nej, lösenord för Bostad Luleå fungerar inte för att logga in på lulebo.se.

    På vår hemsida finns information om hur du gör för att logga in.
    Klicka här för att komma till webbsidan.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo