Varför kan jag inte logga in på mina sidor?

Hej,
jag kan inte logga in med mitt personnummer som jag tidigare gjort, kan inte heller byta lösenord (meddelar att jag inte finns registrerad).

Har godkänt tidigare flytt och betalat avgift. Hur kan jag logga in på mitt konto?

Kommentarer

  • Hej Lotta!

    Föreslår att du kontaktar vår kösupport på telefon 0920-23 67 99 och hör dig för där. De nås på vardagar klockan 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo