Lägga till kö för lägenhet?

Hej! Jag såg nu att jag bara står i kö till parkeringsplats.
Hur gör jag för att stå i kö även för lägenhet? Hittar inte vart jag kan göra det.

Kommentarer

  • Hej Charlotte.

    Så här gör du för att ställa dig i vår lägenhetskö:

    Så här ställer du dig i Lulebos lägenhetskö och hämtar din eventuella kötid från Bostad Luleå:

    • När du är inloggad på Mina sidor, välj ”Lägenhetskö” i menyn.
    • Fyll i dina önskemål för lägenheter (områden, storlek, hyra m.m) och spara sedan formuläret.

    När du sparar dina inställningar/önskemål för lägenhetskön så hämtas dina sparade poäng över till den nya kön. Du kan kontrollera detta genom att kolla in din köstatus längst ner på den första sidan efter inloggning till Mina sidor.

    På samma sätt kan du även ställa dig i studentlägenhetskön om det är intressant för dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo