Lämna nycklar (covid-19)

Hej! Hur ska jag återlämna nycklar till er under pandemin?

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Det finns tre sätt att lämna in nycklar till oss:
    • Boka tid med kundmottagningen på tel. 0920-23 67 30, klockan 9-12.
    • Besök oss på Köpmangatan 27 (öppet 8-17) och lämna nycklarna i de kuvert och den brevlåda som finns i entrén. Detta kräver ingen tidsbokning.
    • Använd ett eget kuvert och lämna det i vår brevlåda som finns intill huvudentrén på Köpmangatan 27. Skriv ditt namn, din adress och ditt personnummer på kuvertet (kom ihåg att lägga nycklarna i kuvertet).

    Hälsningar
    Lulebo