Lägga till fler bostadsområden

Vill söka lägenhet i fler bostadsområden. Hur hittar jag vägen dit?

Astrid

Kommentarer

  • Hej,
    När du står i lägenhetskö hos Lulebo står du i kö för alla Lulebos områden, du kan på dina sidor välja att prenumerera på totalt 5 olika områden, då får du ett mejl när det finns lediga lägenheter som matchar dina önskemål. På vår hemsida hittar du alla lediga lägenheter, https://www.lulebo.se/ledigt/lagenhet .

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida
  • Tack. Men jag har inte fått svar hur jag hittar vägen till de områden jag valt.
    Astrid Helin
  • Hej,

    När du är inloggad på din sidor går du under "mina köer" - "Sök Lägenhet" då finns det en flik som heter "Uppdatera mina inställningar och önskemål", där kan du välja områden.

     Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida