Lägenhetskön?

Jag registrerade mig precis som sökande av lägenhet hos Lulebo för att flytta tillbaka min kötid från Bostad Luleå. Men där står nu att jag har 0 poäng, och jag har stått i kö sedan hur länge som helst tillbaka.

/Josefine

Kommentarer

  • Hej Josefine.

    För att kunna hjälpa dig med detta behöver vi kompletterande information. Vänligen ta kontakt med vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se eller via telefonnummer 0920-23 67 20.
    Telefontiderna är mån-fre kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare