Lägenhetskö

Hej, jag kan inte uppdatera min kötid eftersom jag glömt lösenordet och den registrerade mailadressen är inte aktuell.

Tacksam för hjälp
Mvh Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa.

    Om du har problem att uppdatera din kötid och har en e-postadress som är inaktuell behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling via telefon.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo