Lägenhetskö

Jag försöker flytta över min kötid men på mina sidor får jag endast upp kötid för parkeringsplats men inte för lägenhet. Var hittar jag aktuell kötid för lägenhet?
Mvh Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina,

    Det verkar som att du redan har ett användarkonto på Lulebos Mina sidor och att du också redan står i vår parkeringskö - det är ju jättebra! Nu behöver du bara ställa dig i lägenhetskön (och/eller eventuellt i studentlägenhetskön) också. Klicka på lägenhetskön i menyn och ställ in dina önskemål gällande bostadsområden, lägenhetsstorlek etc. Du kan också välja att prenumerera på information om lediga lägenheter. När du är färdig klickar du på spara. När du har sparat dina inställningar och önskemål flyttas din kötid över från Bostad Luleå till den nya lägenhetskön. Om du ställer dig i båda våra lägenhetsköer flyttas din kötid över till båda köerna! Du kan själv kontrollera detta genom att gå till startsidan för Mina sidor.

    Hoppas du får detta att fungera, men om du har fler frågor kan du kontakta vår lägenhetsförmedling på 0920-23 67 20 så hjälper de dig!

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef