Hur vet jag om det finns lediga lägenheter?

När kommer man att få veta lediga lägenheter i Outlook eller sms?

Kommentarer

  • Hej Maivor!

    Lulebo sms:ar inte när det finns lediga lägenheter, däremot kan du välja att utnyttja den bevakningstjänst som finns på Mina sidor för att prenumerera på information om när lägenheter, parkeringsplatser eller förråd som matchar dina önskemål finns lediga. Då skickas information till den e-postadress du har uppgett när du registrerade dig.

    Lulebo kan inte garantera att sådan information alltid kommer fram - du måste själv se till att din e-postadress är uppdaterad samt hålla koll på vilka objekt som är lediga och lämna dina intresseanmälningar i tid.

    Du hittar lediga lägenheter på vår hemsida, klicka här.

    Har du frågor om uthyrning eller lediga lägenheter är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo