Lägenhetsbyte

Hur lägger man in byte av lägenhet på er hemsida? Kan ni länka?

Kommentarer

  • Hej Ann-Sofie!

    Som hyresgäst hos Lulebo har du möjlighet att publicera din lägenhet under Bytesbanken efter inloggning på Mina sidor och själv sköta kontakten med de som svarar på din bytesannons.

    När du har hittat någon att byta med lämnar ni in en gemensam ansökan om lägenhetsbyte till Lulebo. På vår hemsida finns utförlig information om byte av lägenhet, klicka här för att läsa mer.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Lulebo
  • Går inte hitta länken för lägenhetsbyte , står att det ska finnas under kontakt????
    Var är den ??
  • Hej Ritha

    Om du klickar på pilen till höger om texten mina sidor så hittar du bytesbanken.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare