Lägenhetsbestånd Bergnäset

Jag undrar hur många 4 rok (och större) det finns i erat bestånd på Bergnäset samt på vilka adresser de isf finns?
Åke

Kommentarer

  • Hej Åke!

    Vi har fyror på Stengatan som är 94 respektive 101 kvadratmeter. Det är de största lägenheterna i vårt bestånd på Bergnäset.

    Har du fler frågor om vårt bestånd är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen, de nås på  telefon: 0920-23 67 20, måndag-fredag kl. 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Vänliga hälsningar
    Lulebo
  • Ok. Tack för svar. Ungefär hur många finns och vilken hyresnivå handlar det om? Behöver inte vara några exakta siffror men bra att få en uppfattning om hyresnivå och hur ofta de öht kommer ut.
    Åke
  • Hej Åke

    Det finns cirka 35 stycken 4:or på Stengatan, och hyran ligger runt 7600-7800 kronor.
    För fler frågor om vårt bestånd är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen, de nås på  telefon: 0920-23 67 00, måndag-fredag kl. 07.15-15.30, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare