Lägenheter med direktbokning?

Var hittar man lägenheterna som finns under direktbokning?

Kommentarer

  • Hej Helmi!

    Hyresobjekt som släpps för intresseanmälan enligt först-till-kvarnprincipen publiceras på vår hemsida och visas med en symbol som ser ut så här:

    Dessa objekt publiceras alltid på vardagar mellan kl. 09.00-10.00.

    Objekt enligt först-till-kvarnprincipen ligger ute tills ett visst antal intresseanmälningar har gjorts eller tills en viss tid har passerats. Därefter tas objektet bort från hemsidan och är inte längre tillgängligt för intresseanmälan.

    Har du fler frågor om direktbokning är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo