Få tillbaka kötid?

Jag tappade min senaste kötid för att eran hemsida inte fungerade på ett halvår när man skulle förnya intresse anmälan ...kan jag få tillbaka mina poäng som försvann?

Kommentarer

  • Hej Matti.

    Alla som stod i Bostad Luleås kö och som betalat in köavgiften fram till 2020-12-31 hade möjlighet att flytta över sin kötid till Lulebo.
    Hela året 2021 kunde man göra detta själv genom att logga in på Mina Sidor och aktivera lägenhetskön. Under hela 2022 hade man även möjlighet att flytta över kön genom att kontakta vår Lägenhetsförmedling via telefon.
    Fr.o.m. 1 Januari 2023 när det tyvärr försent att flytta över sin kötid. Har man inte gjort detta, så har man också förlorat sin kötid och denna går tyvärr inte att få tillbaka.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo