Lägenhet

Fått tips om att en 2:a på mjölkudden 159 blivit ledig och ingen bor där nu.. finns det möjlighet att jag byter min 3a jag redan har och flyttar in där..? eller kan jag köa på den redan nu

Kommentarer

  • Hej Jonathan.

    Tilldelning av lägenhet baseras på kötid.

    Om du är intresserad av en ledig lägenhet behöver du göra en intresseanmälan via vår hemsida. Om du sedan får ett erbjudande på lägenheten och står först i kön, så kommer vi att kontakta dig för kontraktskrivning.

    Har du ett hyreskontrakt via Lulebo, säger du i samband detta upp ditt nuvarande lägenhetskontrakt.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20. Du når dem mellan kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo