Lägenhet vid separation och barn?

Hej.
Undrar om det finns någon möjlighet att hos er, snabbt få en lägenhet tilldelad vid separation med litet barn? Dvs i billigaste laget, helst 2:a och något som är nära centrum till förskola.

Kommentarer

  • Hej Paulina.

    Lulebo har ingen förtur för lägenhet när man separerar. Den enda förturen som finns är akut medicinsk förtur. Om du vill läsa mer om detta hittar du information via nedanstående länk:

    Ansökan akut medicinsk förtur

    Tilldelning av lägenheter är baserat på kötid. Undantaget är så kallade direktbokningar. Dessa hyresobjekt läggs ut för intresseanmälan enligt först-till-kvarnprincipen. Den som först gör intresseanmälan på objektet är alltså den som hamnar först i kön. Om direktbokningar finns, så släpps dessa vardagar mellan kl. 9:00-10:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo