Lägenhet Sunderbyn

Hej,
Är lägenheterna i Sunderbyn attraktiva? Tänker hur mycket poäng man behöver för att ha en chans på lägenhet.
Vet ni om det kommer ut någon?
Har sett en tom här på Lergärdanvägen....
viktoria

Kommentarer

  • Hej,

    Sunderbyn är ett populärt område och det är just nu inte så stor omflyttning där. Hur lång kötid som behövs är svårt att svara på då det varierar från lägenhet till lägenhet och hur många poäng de sökande har just vid det tillfället du söker.

    Varma hälsningar från Lulebo
    Ida