Lägenhet?

Hej om man har skulder kan någon annan stå på lägenheten åt en som man ska hyra?

Kommentarer

  • Hej Jennifer

    För att få teckna avtal får inga aktuella skulder samt skulder det senaste året finnas.
    Man måste själv stå på kontraktet i den lägenhet man ska bo i.
    För mer ingående information om detta läs från vår hemsida här: ​Lulebos allmänna villkor.​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare