Lägenhet Kallkällan i markplan?

Hej!

Jag vill kolla med er om era lägenheter på Kallkällan/Lingonstigen, har ni några lägenheter med egen ingång på markplan där och vilken storlek är dom? Vet att Rikshem har det men vet ju att ni också har lägenheter där.

tack på förhand!
/Melissa

Kommentarer

  • Hej Melissa

    På Kallkällan/Lingonstigen har vi en trea på markplan, den är på 104,5 kvm med egen ingång. Vi har även 6 stycken ettor på markplan som alla är på 32 kvm.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare